Ετοιμάζω βαλίτσες πάλι... Πέρασε ο καιρός και ήρθε η ώρα να αναχωρήσω για Κύπρο, καθώς έχω προσκληθεί να είμαι ένας από τους κριτές στον 4ο Κυπριακό Διαγωνισμό Οίνου.

Τελευταία φορά που ήμουν στην Κύπρο ήταν το καλοκαίρι του 2006, και είχα βρει τον Κυπριακό αμπελώνα ιδιαίτερα συναρπαστικό και πολλά υποσχόμενο (όπως μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ...).

Έχω σκοπό να επιδοθώ σε ανταποκρίσεις όσο είμαι εκεί, τόσο από τον διαγωνισμό (στο πλαίσιο που μου επιτρέπεται) όσο και από τα οινοποιεία που έχω προγραμματίσει να επισκεφτώ - σε κάποια μάλιστα θα κάνω follow-up επίσκεψη για να διαπιστώσω την εξέλιξή τους από το προηγούμενο ταξίδι.

Να περιμένετε λοιπόν αρκετό υλικό, και σε αρκετές περιπτώσεις (αν η τεχνολογία το επιτρέψει) βίντεο-ρεπορτάζ. Πίσω στα πάτρια με δικά μας θέματα από την άλλη εβδομάδα. Καλή αντάμωση!...


3/9/2009 07:12:29 pm

Εύχομαι καλή επιτυχία στην όλη προσπάθεια και ελπίζω, σε αυτό τον διαγωνισμό, οι βαθμολογίες της κριτικής επιτροπής να συμβαδίζουν με τις επιλογές των οινόφιλων

Reply
3/11/2009 01:38:46 am

Περιμένουμε τα νέα σου απο το μεγάλο νησί,να έχεις πάντα την ίδια όρεξη να μας ενημερώνεις

Reply



Leave a Reply.