Το οινικό 2009 "μου μπήκε" πολύ θετικά, και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας, γιατί είστε κι εσείς ένα μεγάλο μέρος αυτής της θετικής ενέργειας που εισπράττω καθημερινά...

Κατ' αρχάς ο χρόνος ξεκίνησε με το ταξίδι στην Τοσκάνη, όπως γνωρίζετε. Τί καλύτερο ποδαρικό μπορεί να ζητήσει κανείς, από μία μοναδική δημοσιογραφική αποστολή σε μέρη άγνωστα και αναξιοποίητα για τον απλό οινοτουρίστα; Μάλιστα, η προοπτική της (τακτικής) επιστροφής στην Τοσκάνη και η πρόταση για τη συγγραφή ενός βιβλίου σχετικού με την περιοχή με γεμίζουν απίστευτο ενθουσιασμό για το (όχι τόσο μακρινό) μέλλον...

Έπειτα, το Σεμινάριο Απόλαυσης του Κρασιού βρίσκεται στην καλύτερή του φάση. Το 2008 έκλεισε με μία πραγματικά εξαιρετική τάξη, ενώ οι θέσεις για τον πρώτο κύκλο του σεμιναρίου για το 2009 έκλεισαν μέσα σε μόλις 4 ημέρες από την επίσημη ανακοίνωση των εγγραφών! Υπάρχουν μάλιστα και αρκετές προ-εγγραφές για τον επόμενο κύκλο, που αναμένεται να ξεκινήσει τον Απρίλιο. Παρεμπιπτόντως ο κύκλος του Ιανουαρίου ξεκίνησε τη Δευτέρα που μας πέρασε, με μία τάξη 22 νέων "μαθητών" που ήρθαν γεμάτοι κέφι και ενθουσιασμό!

Πολύ ευοίωνες οι προοπτικές και γι αυτό το blog, τα TeLeGourmet Chronicles: Μόνο τον Ιανουάριο, οι επισκέψεις ξεπέρασαν τις 7.000 (7.362 για την ακρίβεια), και μάλιστα με εντυπωσιακή γεωγραφική διαφοροποίηση: Εκτός από την Αθήνα και πολλές πόλεις της Ελλάδας, αυτό το μήνα οι σελίδες αυτές διαβάστηκαν από αναγνώστες σε άλλες 18 χώρες του κόσμου! Ανάμεσα σε αυτές, εκτός από "αναμενόμενες" χώρες όπως η Αγγλία, η Γαλλία και οι ΗΠΑ, τα TeLeGourmet Chronicles άγγιξαν αναγνώστες στην Φινλανδία, τον Καναδά, την Αυστραλία, την Ουρουγουάη, την Ινδία, την Κορέα και την Κίνα!

Τέλος, ανάμεσα στα πολλά ταξίδια που έχω προγραμματίσει για τους επόμενους μήνες, το Μάρτιο θα έχω τη χαρά να (ξανα-)επισκεφτώ την Κύπρο, τα κρασιά και τον αμπελώνα της οποίας στηρίζω και αγαπώ! Ο λόγος; Έχω προσκληθεί να συμμετάσχω ως κριτής στον 4ο Κυπριακό Διαγωνισμό Οίνου, που θα λάβει χώρα στην όμορφη Λεμεσό.

Όπως είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνετε, η ενασχόλησή μου με το κρασί με γεμίζει με απίστευτη ενέργεια και ευχαρίστηση, και ελπίζω ότι αυτό περνάει και στη γραπτή, αλλά και στην προφορική μου παρουσία στο χώρο.

Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου, που μοιράζεστε το πάθος μου για το κρασί μαζί μου!...


Nassos
2/4/2009 07:24:25 am

Δεν θα μπορούσα να προσθέσω τίποτε άλλο εκτός του ότι όποιος σας διαβάζει και δεν σας έχει γνωρίσει, έχει βιώσει μόνο το 1/10 της απίστευτης ενέργειας που μας μεταδίδεται για το χώρο που τόσο όμορφα περιγράφετε!
Μακάρι να έχουμε στα χέρια μας το προσεχές διάστημα και ένα γραπτό πόνημά σας, και σιγά σιγά να δοθεί η ευκαιρία σε όλο και περισσότερους ανθρώπους να γνωρίσουν μέσα από τις 'διηγήσεις' σας την γοητεία του χώρου που επάξια εκπροσωπείται...
Είμαστε εν αναμονή των νέων οινικών σας εξιστορήσεων και περιηγήσεων, χρησιμοποιώντας ως χρήσιμα όργανα τις παλαιότερες...

ΥΓ.Σας ευχαριστούμε που σε πείσμα της βεβαρυμένης καθημερινότητάς σας, το blog σας ανανεώνεται σχεδόν καθημερινά!
Μπράβο!

Reply
2/4/2009 04:38:27 pm

keep up the really good work!! :)

Reply
Gianni
2/4/2009 06:59:49 pm

Συντάσσομαι και εγώ με τον Αγαπητό Νάσσο :)
Πέρασα εκπληκτικά στο σεμινάριο (ευχαριστώ με την ευκαιρία για τα καλά σας λόγια για την τάξη μου) και κάθε φορά που τα λέμε πραγματικά κερδίζω γνώσεις.
Αν γίνουν δε και κάποια από αυτά που έχετε στο μυαλό σας για το μέλλον έχουμε πολύ δρόμο να διασχίσουμε μαζί με την ευχάριστη παρέα…

Reply
JAD
2/4/2009 11:56:21 pm

Τιμη μας και χαρα μας να σας διαβαζουμε...8-D...!!

Reply
Stavros A.
2/7/2009 06:01:04 am

Εμείς ευχαριστούμε Θόδωρε!

Reply



Leave a Reply.