Την (Τσικνο)Πέμπτη που μας πέρασε, το Κτήμα Γεροβασιλείου οργάνωσε μία κάθετη γευσιγνωσία από αυτές που σπάνια διοργανώνονται - εκ των πραγμάτων - από Ελληνικά οινοποιεία. Η εκδήλωση, πέρα από δοκιμή δύο πολύ καλών λευκών και ερυθρών ετικετών δια χειρός Γεροβασιλείου (και Τσακτσαρλή), ήταν μία εξαιρετική ευκαιρία για να διαπιστώσουμε την πραγματική δυναμική παλαίωσης του ποιοτικού Ελληνικού κρασιού. Οικοδεσπότης της βραδιάς ήταν ο ίδιος ο Βαγγέλης Γεροβασιλείου, ο οποίος ήταν κατατοπιστικότατος πάνω σε οτιδήποτε είχε να κάνει με την οινοποίηση και την εξέλιξη των κρασιών του, και ζούσε πραγματικά και εκείνος την εμπειρία της ανακάλυψης της συμπεριφοράς των συγκεκριμένων κρασιών στο βάθος του χρόνου.

Στην κάθετη γευσιγνωσία δοκιμάσαμε 6 χρονιές της λευκής ετικέτας Όβηλος, ξεκινώντας από την πιο τελευταία, αυτή του 2008, καθώς και 10 χρονιές της ερυθρής ετικέτας Κτήμα Γεροβασιλείου, ξεκινώντας από το 2003 και φτάνοντας ως το 1992. Τα ερυθρά ήταν εμφιαλώσεις σε φιάλες magnum, γεγονός που έκανε τη δοκιμή ακόμα πιο ενδιαφέρουσα.

Ακολούθησε δείπνο αφιερωμένο (και) στην Τσικνοπέμπτη με πολυ εκλεκτά εδέσματα, για το οποίο θα σας πω (με φωτογραφίες) σε ξεχωριστό post.


Η αρκετά λεπτομερής αφήγησή μου σχετικά με την πολύ σημαντική αυτή κάθετη γευσιγνωσία έχει αναρτηθεί (στα Αγγλικά) στο περίφημο Γαλλικό blog MTonVin (λογοπαίγνιο που σημαίνει "Αγάπα το Κρασί σου"), που αποτελεί εδώ και χρόνια την εξαιρετική δουλειά μίας ομάδας διακεκριμένων οινογράφων από τη Γαλλία και τον υπόλοιπο κόσμο - ανάμεσα στους οποίους συμπεριλαμβάνεται ο φίλος μου και έγκριτος Γάλλος οινογράφος Daniel Berger. Όταν μίλησα στον Daniel - ο οποίος αγαπά ιδιαίτερα την Ελλάδα και το Ελληνικό κρασί - για την εκδήλωση αυτή, μου έκανε τη μεγάλη τιμή να μου ζητήσει να αναρτήσω τις εντυπώσεις μου στο φοβερά ενδιαφέρον blog της ομάδας του. Η τιμή για μένα είναι ακόμα μεγαλύτερη, καθώς μου έχει ζητηθεί να συμμετέχω τακτικά στην ομάδα, στέλνοντας ανταποκρίσεις και νέα από την Ελλάδα και το Ελληνικό κρασί.

Για να διαβάσετε την ανάρτησή μου στο MTonVin σχετικά με την κάθετη γευσιγνωσία της περασμένης Πέμπτης από το Κτήμα Γεροβασιλείου, μπορείτε να κάνετε κλικ σε αυτό εδώ το link.

3/21/2011 04:23:29 pm

I am glad to tell everybody that there is a website yiwu ,you will find what you want.

Reply



Leave a Reply.