Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να κρύψω την χαρά μου, αλλά δεν το θέλω κιόλας... Βλέπετε εδώ και λίγες ημέρες είμαι μέλος του Circle of Wine Writers, της θρυλικής Βρετανικής ένωσης οινογράφων που δέχεται έναν μικρό αριθμό μελών εκτός Βρετανίας στις τάξεις της. Η λίστα των μελών του Circle of Wine Writers (που μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ) περιλαμβάνει τα μεγαλύτερα ονόματα της διεθνούς οινικής δημοσιογραφίας. Αν αναλογιστείτε μάλιστα ότι κάποιοι από αυτούς, συμπεριλαμβανομένου και του Προέδρου, του Steven Spurrier, συνυπέγραψαν την υποψηφιότητά μου, καταλαβαίνετε γιατί αισθάνομαι τόσο χαρούμενος και υπερήφανος ταυτόχρονα.

Την άλλη εβδομάδα θα βρίσκομαι στο Λονδίνο, καθώς έχω κανονίσει ένα ταξίδι με απίστευτο πρόγραμμα οινικών επισκέψεων, συνεντεύξεων, εκδηλώσεων και γενικά εμπειριών. Στο πλαίσιο του ταξιδιού αυτού, μάλιστα, θα παραστώ στο ετήσιο δείπνο του Circle of Wine Writers, το theme του οποίου για φέτος είναι τα "νησιώτικα κρασιά" (island wines) από όλο τον κόσμο. Εκεί - ως ο μόνος οινογράφος από την Ελλάδα στο Circle - συνεργάστηκα με τους διοργανωτές, προκειμένου να συμπεριληφθούν και κρασιά από τα Ελληνικά νησιά στη λίστα αυτών που θα δοκιμαστούν κατά τη διάρκεια του δείπνου.

Το θέμα - τόσο του γεύματος όσο και του ταξιδιού γενικότερα - έχει απίστευτο ενδιαφέρον. Να μην έχετε την παραμικρή αμφιβολία ότι θα σας κρατάω ενήμερους (αν όλα πάνε καλά) σε καθημερινή βάση!...


JAD
4/27/2009 09:21:18 pm

Με το καλο λοιπον...;-D...

Reply
4/28/2009 03:15:03 am

Κλαψ... Κλαψ...
(ξέρεις γιατί)

Reply
4/28/2009 04:08:08 am

Θερμά συγχαρητήρια!

Reply
Θάνος
4/28/2009 05:45:07 am

Μπράβο σου Θεόδωρε, το αξίζεις...

Reply
Σταύρος Α
4/28/2009 06:19:57 am

Μπράβο δάσκαλε, και εις ανώτερα!

Reply
4/29/2009 01:10:58 am

Συγχαρητήρια! Περιμένουμε ανταπόκριση!

Reply
4/29/2009 02:10:51 am

Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια.
Χαίρομαι γιατί ως μέλος αυτής της εξαιρετικής ένωσης θα έχω προνομιακή πρόσβαση σε απίστευτη πληροφόρηση και εμπειρίες γύρω από το κρασί, που με τη σειρά μου θα μοιράζομαι με τους φίλους μου μέσα από αυτή τη σελίδα (και όχι μόνο...).

Reply
Daphne
4/29/2009 08:20:32 pm

Συγχαρητήρια δάσκαλε! Πάντα τέτοια!
Καλό ταξίδι και ανυπομονούμε για νέα...

Reply



Leave a Reply.