Αυτό κι αν είναι δίλημμα...
Την Τετάρτη που μας έρχεται, οι ποδοσφαιρόφιλοι ανάμεσά μας σίγουρα γνωρίζουν ότι η Chelsea φιλοξενεί τον Ολυμπιακό στο "σπίτι" της, στο Stamford Bridge, στα πλαίσια του Champions League. Την ίδια μέρα όμως, είμαι καλεσμένος στο Sale & Pepe που διοργανώνει άλλη μία γευστική δοκιμή, στα πλαίσια της Σειράς "Δρόμοι του Κρασιού" - τη συγκεκριμένη βραδιά με επίκεντρο ένα από τα πολύ αγαπημένα μου ερυθρά κρασιά της Βορείου Ιταλίας, το Brunello di Montalcino.

Δεν είμαι φανατικός του ποδοσφαίρου, τουναντίον θα έλεγα, ωστόσο είμαι μέλος της Chelsea εδώ και κοντά μία δεκαετία (από τα "πέτρινα" χρόνια της προ-Abramovich εποχής) και κάποτε δεν έχανα αγώνα - ειδικά όταν η απόσταση από το γραφείο μου στο γήπεδο "περπατιόταν". Δεν είναι μόνο αυτό όμως... Δεν μπορώ να "πουλήσω" την παρέα που θα μαζευτεί να δει τον αγώνα στου κουμπάρου μου, ούτε τα χοιρινά μπουτάκια στο φούρνο, για τα οποία έχει δεσμευτεί, που έρχονται απευθείας από τον σταθερό τροφοδότη-"μάστορα" χασάπη από την Κάρυστο. Απ' την άλλη, βεβαίως, δεν είναι μόνο τα Brunello που θα δοκιμαστούν στο Sale & Pepe - που σίγουρα θα είναι διαλεγμένα ένα κι ένα - αλλά και το μενού που θα ετοιμάσει ο Ivan Ottaviani για να συνοδεύσει τέτοια κρασιά. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι το δίλημμα είναι σοβαρό...

Εσείς τι λέτε να κάνω; Μέχρι την Τετάρτη, περιμένω να μου πείτε τι θα κάνατε στη θέση μου. Αν βέβαια εσείς δεν έχετε αντίστοιχες δεσμεύσεις, μη χάσετε τις βραδιές των Δρόμων του Κρασιού του Sale & Pepe. Μετά από την βραδιά των Brunello, αυτήν την Τετάρτη, ακολουθούν - τις υπόλοιπες Τετάρτες του μήνα - τα κρασιά του Pierre Morey από τη Βουργουνδία την Τετάρτη 12 Μαρτίου, αυτά του Carlo Hauner από τη Σικελία στις 19 Μαρτίου και το Κτήμα Planeta, επίσης από τη Σικελία, στις 26.

Τα στοιχεία επικοινωνίας με το Sale & Pepe - για κρατήσεις στους Δρόμους του Κρασιού και όχι μόνο - είναι γνωστά: Αριστίππου 34, Λυκαβηττός / 210-7234102. Αν τώρα θέλετε να μάθετε περισσότερα για το συγκεκριμένο εστιατόριο, μπορείτε να διαβάσετε την παρουσίαση του Sale & Pepe που δημοσίευσα στον τελευταίο ΟΙΝΟΧΟΟ. Θα την βρείτε κάνοντας κλικ σε αυτό εδώ το link.


Gianni
3/4/2008 03:01:06 am

Για τέτοιες βραδυες είναι τα σπίτια των κουμπάρων!!!

Reply
Pan_ch
3/9/2008 09:34:38 pm

Το θετικό είναι ότι όταν ένα κρασί "βγει" άνευρο, έχοντας χάσει τη φρέσκάδα και τη φόρμα του, τις περισσότερες φορές μπορείς να ανοίξεις ένα άλλο μπουκάλι..όταν η απόδοση της ομάδας ξυνίζει πάλι...και δεν είμαι Τσέλσι..

Reply



Leave a Reply.