Όπως θα καταλάβατε, ο Δαίμων της Τεχνολογίας στάθηκε αμείλικτος μαζί μου. Το laptop, λίγο μετά το τελευταίο post, έπεσε για ύπνο και ξαναξύπνησε στην Αθήνα, οπότε κάθε επικοινωνία μας διακόπηκε απότομα και άδοξα...

Κανένα πρόβλημα όμως, εγώ απόλαυσα την Βαρκελώνη στο έπακρο (και ας "ξεποδαριάστηκα"!...) και γύρισα να σας διηγηθώ τα πάντα με κάθε λεπτομέρεια - γιατί αξίζει! Συγκεκριμένα σήμερα θα σας μιλήσω για το γεύμα μου σε ένα καινούριο και πολύ μοντέρνο wine restaurant, το Chardonnay, που βρίσκεται στην Παλιά - τη λεγόμενη και Γοτθική - Πόλη (στην Carrer Ample).

Με τράβηξε το όνομα, προφανώς, και απόλαυσα ένα νοστιμότατο μεσημεριανό που περιλάμβανε: pan catalan (ψωμί με σκόρδο, φρέσκια ντομάτα και λάδι), patatas bravas (τηγανητές με πικάντικη σάλτσα από πάπρικα), σπαράγγια στη σχάρα με κομματάκια τυριού brie, απίστευτες γαρίδες ψημένες στο πήλινο με σκόρδο και ελαιόλαδο, καθώς και φοβερούς, τεράστιους πετροσωλήνες, ψητούς με σάλτσα από μαϊντανό και άλλα πράσινα μυρωδικά. Όλα αυτά τα συνόδευσα με ένα μπουκάλι δροσερό και απολαυστικό Montesierra 2007 ροζέ (rosado), ένα χαρμάνι από tempranillo και garnacha, από την ανερχόμενη περιοχή του Somontano.

Ακολουθεί φωτορεπορτάζ από το εξαιρετικό αυτό γεύμα...

Θέλω αύριο (ελπίζω ότι θα προλάβω πριν φύγω για Λονδίνο) να μοιραστώ μαζί σας εντυπώσεις και φωτογραφίες από την Boqueria, την απίστευτη και πολύχρωμη Κεντρική Αγορά της Βαρκελώνης. Όταν γυρίσω, θα κάνω το ίδιο και με την επίσκεψή μου στο οινοποιείο της Freixenet, που παράγει την εκλεκτή cava, το Ισπανικό αφρώδες κρασί.

Δυστυχώς δεν πρόλαβα να επισκεφτώ την πιο ελίτ από τις οινοπαραγωγικές περιοχές της Ισπανίας, το Priorat, λόγω απόστασης και περιορισμένου χρόνου. Τι να γίνει όμως, πρέπει να μείνει και κάτι για το επόμενο ταξίδι....

Θέλω, τέλος, να ευχαριστήσω θερμά όλους τους φίλους που μου έστειλαν tips για μέρη, εστιατόρια, κλπ. Κι αν δεν πρόλαβα να τα επισκεφτώ αυτή τη φορά, έχω έτοιμο πολύ και καλό υλικό για την επόμενη!...




Leave a Reply.