Πω πω, παραλίγο να ξεχάσω (όχι ότι υπήρχε περίπτωση βέβαια) να σας πω για την εμπειρία μου στην Lavinia, την κάβα-στολίδι της Βαρκελώνης!

"Πρόκειται ουσιαστικά για κοσμηματοπωλείο, μόνο που αντί για κοσμήματα πουλάνε κρασιά". Έτσι μου είχε περιγράψει ένας Ισπανός άνθρωπος του κρασιού την Lavinia, και η περιγραφή είναι απόλυτα επιτυχημένη.


Η Lavinia βρίσκεται σε κομβικό, αν και όχι φοβερά κεντρικό σημείο της πόλης, ψηλά στην Διαγώνια Λεωφόρο (Avincuda Diagonal). Για όποιον οινόφιλο σκοπεύει να επισκεφτεί την πόλη, το κατάστημα αποτελεί αυτό που θα λέγαμε στην νεοελληνική "το απόλυτο must"! Με μοντέρνο σχεδιασμό, άνετη και λειτουργική διαρρύθμιση και εξαιρετικό φωτισμό, είναι από τα μέρη που μπορεί κανείς να περάσει ώρες απλά "χαζεύοντας" τα ράφια. Έχει τεράστια επιλογή από κρασιά από όλη την Ισπανία, αλλά και εξίσου μεγάλη γκάμα από κρασιά από όλο τον κόσμο - πριν με ρωτήσετε σας απαντώ: ναι διαθέτει και ελληνικά κρασιά. Μάλιστα ο Νότιος από το Κτήμα ΓΑΙΑ ήταν από τα πρώτα κρασιά που είδα μπαίνοντας, καθώς ήταν ανάμεσα στις προτάσεις του μήνα!


Αυτό βέβαια που είναι "όλα τα λεφτά" είναι η ειδική κλειστή κάβα μέσα στην κάβα (όπως λέμε κράτος εν κράτει...) όπου φυλάσσονται οι θησαυροί: επιλεγμένες χρονιές από τα πρωτοκλασάτα chateaux του Bordeaux, σπάνιες φιάλες Chateau Petrus, οι καλύτερες ετικέτες από το Romanee Conti, μεγάλες χρονιές από Τοσκάνη και Piemonte, αρκετές φιάλες Vega Sicilia, ακόμα και μεγάλα Cabernet Sauvignon από την Καλιφόρνια (Ridge Montebello, Screaming Eagle, Stag's Leap, κ.α.).


Οι δικές μου αγορές εντοπίστηκαν στα ερυθρά του Priorat (η νέα μου εμμονή), που είναι φοβερά δυσεύρετα στην Ελλάδα. Κουβάλησα πίσω ότι μπορούσα, αλλά έχουμε καιρό μπροστά μας ακόμα μέχρι να ανοιχτούν...

Παρακάτω θα δείτε φωτογραφίες του χώρου. Ομολογώ ότι δεν είναι δικές μου, αλλά οι επίσημες του καταστήματος, καθότι δεν μου επέτρεψαν να φωτογραφήσω ο ίδιος. Δεν με παραξένεψε τόσο αυτό το γεγονός, όσο το ότι κανείς από το προσωπικό δεν μιλούσε Αγγλικά, και ευτυχώς μπόρεσα να βασιστώ στα σκουριασμένα-μεν-τη-δουλειά-τους-την-έκαναν-δε Ισπανικά μου.

Για περισσότερες πληροφορίες αλλά και για να εγγραφείτε στο club των μελών της Lavinia, συνιστώ να επισκεφτείτε το site της, στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.lavinia.com.




Leave a Reply.