Λόγω ενός λάθους του τμήματος συνδρομών του περιοδικού Decanter, το τεύχος του Αυγούστου μου ήρθε δύο φορές.

Το συγκεκριμένο είναι ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον τεύχος αφού, εκτός από τις ειδήσεις και την επικαιρότητα του καλοκαιριού, έχει δύο εξαιρετικά ουσιαστικά αφιερώματα: Το πρώτο, με τίτλο "Instant Wine Know-How", περιλαμβάνει πρακτικές συμβουλές για όλους όσους θέλουν να διαλέγουν και να αγοράζουν κρασιά σαν ειδικοί. Το δεύτερο, το "Tuscan Special" είναι αφιερωμένο στα (αγαπημένα μου) ερυθρά της Τοσκάνης, το Chianti και το Brunello di Montalcino. Χώρια το φωτο-ρεπορτάζ για το θρυλικό Domaine de la Romanee-Conti στην Βουργουνδία, αλλά και το άρθρο της φίλης μου Fiona Beckett για τα κρασιά που ταιριάζουν με το Barbecue. Ενδιαφέρον τεύχος πραγματικά...

Όπως σας είπα, το τεύχος αυτό πλέον το έχω διπλό και το χαρίζω (ειδικά καθότι δεν κυκλοφορεί πλέον, αφού στα μέρη που πωλούν ξένα περιοδικά κυκλοφορεί ήδη το τεύχος του Σεπτεμβρίου). Αν κάποιος θα ήθελε να το αποκτήσει, δεν έχει παρά να μου στείλει με ένα email (στο
[email protected]) το όνομα και την διεύθυνσή του, και με χαρά θα του το στείλω ταχυδρομικώς. Αν έχω παραπάνω από ένα αιτήματα, το περιοδικό θα κατακυρωθεί στον πρώτο που θα επικοινωνήσει μαζί μου.

Καλή ανάγνωση!





Leave a Reply.