Κακό μπελά, μου φαίνεται, έχουμε βρει με τα χιόνια... Δεν ξέρω για σας, αλλά εμείς εδώ στα Βου-Που από το Σάββατο δεν έχουμε κουνήσει ρούπι (τώρα βέβαια- θα την πω την αμαρτία μου - λες και χρειαζόμασταν ιδιαίτερη δικαιολογία για να το ρίξουμε στο coccooning και στο άραγμα...).
Εμένα πάντως πρέπει να με αγαπάει πολύ ο Θεός της Γαστρονομίας (ποιος είναι, να του ανάψω μία λαμπάδα στο μπόι μου;...). Κάθε φορά που αποκλείομαι από το χιόνι δεν με αφήνει χωρίς προμήθειες. Και αυτή τη φορά, η θεομηνία με βρήκε με γεμάτα ντουλάπια και ψυγείο, με ζυμαρικά από όλη την Ελλάδα, διάφορα κρέατα και αλλαντικά, νόστιμα τυριά, και, βέβαια, αρκετό κρασί για να με βγάλει για τρεις ζωές, όχι μόνο μία...


Τα περισσότερα από αυτά τα μάζεψα στις τελευταίες γαστρονομικές εξορμήσεις μου σε διάφορα σημεία της Ελλάδας (όπου, παρεμπιπτόντως, όσο βόρεια και ορεινά κι αν βρέθηκα φέτος το χειμώνα, χιόνι είδα ελάχιστο. Στην Κηφισιά μου την είχε στημένη το άτιμο...) Αν θέλετε κι εσείς κάτι αντίστοιχο αλλά με λιγότερα χιλιόμετρα, σας έχω ένα μέρος όπου θα βρείτε χίλια-δυο deli-καλούδια, είτε για άμεση κατανάλωση, είτε για μία περίπτωση αποκλεισμού από το χιονιά (που ξέρεις ποτέ, το global warming δεν σταματά να μας εκπλήσσει...)


Μόλις λοιπόν το χιόνι και ο παγετός μας το επιτρέψουν, συμβουλεύω να κατευθυνθείτε προς το delicatessen "Empire Taste" στη Ν. Ερυθραία (έξυπνο το όνομα, πάλι καλά που οι Δίδυμοι Πύργοι δεν προσφέρονταν για γαστρονομικά λογοπαίγνια...). Το κατάστημα είναι σχετικά καινούριο, και ο ιδιοκτήτης, ο οποίος είναι νέος και συμπαθέστατος, έχει μακρά προϋπηρεσία στο χώρο της γαστρονομίας, την οποία αποκόμισε δουλεύοντας για μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες εισαγωγής και διάθεσης gourmet προϊόντων στην Ελλάδα.


Τι θα βρείτε εκεί: Παραδοσιακά ζυμαρικά από την Κρήτη αλλά και την Ιταλία, εκλεκτά λάδια, μέλια και ξύδια,
διαφόρες σάλτσες, αποξηραμένα μανιτάρια διαφόρων ειδών που πωλούνται χύμα, χαβιάρι, σολωμό, αυγοτάραχο και τρούφα σε αρκετά λογικές τιμές. Επίσης κρασιά από την Ελλάδα και την Ιταλία, αλάτια διάφορα, πιπέρια και μπαχαρικά, καθώς και κάποια νωπά συσκευασμένα προϊόντα όπως φιλέτα πάπιας, μπουτάκια ορτυκιού και διάφορα αλλαντικά - εγχώρια και εισαγόμενα. Το κατάστημα διαθέτει επίσης ψυγείο με χύμα τυριά και αλλάντικά, το οποίο περιέχει εκλεκτά σαλάμια από την Ελλάδα και την Ιταλία, λουκάνικα από διάφορα κρέατα, μέχρι και κομματάκια κρέατος αγριογούρουνου για τηγανιά, κάτι που ακούγεται πολύ ενδιαφέρον... Τα τυριά είναι επίσης ιδιαίτερα λιμπιστικά - μάλιστα μία εξαιρετική παλαιωμένη γραβιέρα Κρήτης (υπάρχει καταγωγή από την πλευρά της συζύγου, όπως έμαθα) που αγόρασα, ήταν από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει. Α, πήρα και πολύ νόστιμο παστουρμά, συσκευασμένο αεροστεγώς, που προέρχεται από γνωστό Αρμένη προμηθευτή των Αθηνών.

Σταματάω εδώ, όχι μόνο γιατί νομίζω ότι αυτά θυμάμαι (δεν είναι και λίγα...) από την επίσκεψή μου στο συγκεκριμένο κατάστημα, αλλά και επειδή (όπως γίνεται πάντα) μου άνοιξε η όρεξη!... Αν το ίδιο συνέβη και σε σας, σπεύσατε στο Empire Taste - θα το βρείτε στη διεύθυνση Αναξαγόρα 21, στη Νέα Ερυθραία, και στο τηλέφωνο 210-6254993.





Leave a Reply.