Σήμερα θέλω να μοιραστώ κάποια πολύ σημαντικά νέα μου μαζί σας: Με ειδοποίησαν πριν από λίγο ότι είμαι πλέον ο πρώτος Έλληνας που γίνεται μέλος του Wine Century Club!

Το Wine Century Club εδρεύει στην Νέα Υόρκη και είναι μία διεθνής λέσχη, μέλη της οποίας είναι οινόφιλοι που έχουν δοκιμάσει τουλάχιστον 100 διαφορετικές ποικιλίες κρασιού. Τα μέλη του Club μπορούν να είναι ερασιτέχνες ή επαγγελματίες και ζουν στις ΗΠΑ αλλά και σε διάφορα μέρη του κόσμου όπως η Ρωσία, η Αγγλία, η Γαλλία, η Βραζιλία, κλπ.

Στην επικοινωνία του μαζί μου, ο πρόεδρος του Club, Steve De Long, μου δήλωσε ότι είναι μεγάλη τιμή για το Wine Century Club να καλωσορίζει το πρώτο μέλος του από την Ελλάδα. Εγώ βεβαίως του απάντησα, όπως αισθάνομαι άλλωστε, ότι η χαρά και η τιμή είναι όλη δική μου!... Σημειωτέον ότι το Wine Century Club αριθμεί περί τα 150 μέλη απ'όλο τον κόσμο.

Για να σκεφτώ λοιπόν τώρα τι καλό θα ανοίξω απόψε για να το γιορτάσω...





Leave a Reply.