Το Κτήμα Κυρ-Γιάννη έκλεισε 10 χρόνια και γιορτάζει! Ήταν το 1997, όταν ο Γιάννης Μπουτάρης αποχώρησε από την οικογενειακή εταιρεία και προχώρησε στην ίδρυση της δικής του, του Κτήματος Κυρ-Γιάννη. Δέκα χρόνια, είμαι σίγουρος ότι συμφωνείτε, εξαιρετικής πορείας και δημιουργίας κρασιών που αγαπήθηκαν (και συνεχίζουν να αγαπιούνται) φανατικά.

Θυμάμαι τα Χριστούγεννα του 2006 είχαμε κάνει ρεβεγιόν στο σπίτι και ο φίλος μου ο Πέτρος είχε φέρει ένα 3λιτρο Syrah Κυρ-Γιάννη του 1997 (από τους πρώτους, αν όχι ο πρώτος τρύγος τρύγος του Κτήματος), το οποίο ήταν εξαιρετικό! Συμπτωματικά είμαστε καλεσμένοι στου Πέτρου και της Μαριάννας απόψε, για άλλο ένα από τα λουκούλεια δείπνα που πάντα μας επιφυλάσσουν στο σπίτι τους, όπου για άλλη μία φορά μας έχουν τάξει παλιό Κυρ-Γιάννη - αυτή τη φορά Ράμνιστα δεκαετίας, αν κατάλαβα καλά. Αυτό θα είναι ενδιαφέρον... Ωστόσο έχω σκοπό να συνεισφέρω κι εγώ το κατιτί μου, το οποίο προσπαθώ να αποφασίσω από χτες και αμφιταλαντεύομαι ανάμεσα σε Ιταλία, Νότια Αφρική και Ουρουγουάη. Το τελευταίο, εκτός από πολύ καλό, θα είναι σίγουρα και πρωτόγνωρο για όλους αφού δεν έρχεται στην Ελλάδα (γενικά είναι πολύ περιορισμένη η διεθνής διάθεσή του), γι αυτό και είχαμε κάνει, μαζί με ένα φίλο, μία μικρή προσωπική εισαγωγή πέρυσι.

Α, μην το ξεχάσω: το Κτήμα Κυρ-Γιάννη προγραμματίζει μεγάλο εορτασμό των δέκατων γενεθλίων του στο Ζάππειο, στις 27 Μαρτίου. Όποιος θέλει να λάβει πρόσκληση για την εκδήλωση μπορεί να αποστείλει σχετικό email στη διεύθυνση:
[email protected].





Leave a Reply.