Επειδή έρχεται βραδιά μεγάλου ποδοσφαιρικού ενδιαφέροντος (όπως καταλάβατε την πήρα την απόφασή μου...), αρκετοί - είμαι σίγουρος - θα το ρίξουν στις μπίρες και τα παρελκόμενά τους, έτσι δεν είναι;

Και
εδώ λοιπόν σας έχω πρόταση. Και με ξέρετε, εγώ δεν μιλάω και δεν κάνω προτάσεις τυχαία. Αν ψάχνετε κάτι διαφορετικό, η Rolls-Royce των τσιπς ακούει στο όνομά Mama's Chips. Πρόκειται για τα πιο γευστικά πατατάκια που έχω δοκιμάσει ποτέ, και τα οποία μας έρχονται από την Κύπρο (και ποιος δεν γνωρίζει ότι οι Κυπριακές πατάτες είναι από τις εκλεκτότερες και γευστικότερες του κόσμου;)

Τα Mama's Chips μοιάζουν πραγματικά σαν να τα φρεσκο-τηγάνισε η μαμά λίγα λεπτά πριν ανοίξουμε το σακουλάκι. Τραγανιστά και πεντανόστιμα, το εννοώ όταν λέω ότι δεν υπάρχει κάτι ανάλογο στην αγορά.


Τα Mama's Chips κυκλοφορούν στις εξής γεύσεις: α)
Θαλασσινό Αλάτι, β) Λιαστές Ντομάτες, Βασιλικός και Αρωματικά, και γ) Ρίγανη του Βουνού. Εκτός Ελλάδος κυκλοφορούν επιπλέον οι γεύσεις δ) Θαλασσινό Αλάτι και Ξύδι Balsamico και ε) Τυρί Cheddar και Κόκκινο Κρεμμύδι. Στην Ελλάδα θα τα βρείτε αποκλειστικά (προς το παρόν, τουλάχιστον) στα Σούπερ Μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος.





Leave a Reply.