Αυτές τις μέρες οι συλλέκτες και οι φίλοι των κρασιών του Bordeaux έχουν το μυαλό τους σε ένα μόνο πράγμα: την διαδικασία του En Primeur, που ολοκληρώνεται αυτό τον καιρό στην Γαλλική οινική "μητρόπολη", και η οποία θα καθορίσει τις τιμές της εσοδείας του 2007, και ουσιαστικά την εικόνα του 2007 ως Bordeaux Vintage.

Για εσάς λοιπόν έχω μία ξεχωριστή έκπληξη: το πρώτο feedback από τον Steven Spurrier, μία από τις μεγαλύτερες αυθεντίες στο κρασί παγκοσμίως, και εξαιρετικό γνώστη του Bordeaux, απ' όπου και μόλις γύρισε.

Ο Steven, λοιπόν, σε προχτεσινό email που μου έστειλε σχετικά με μία συνάντηση που θα έχουμε σε λίγο καιρό, μου αναφέρει: "Όσον αφορά στο Bordeaux, δεν έχω σκοπό να αγοράσω φέτος. Το κελλάρι μου άλλωστε περιέχει κάθε εσοδεία από το 2000. Το 2007, πάντως, είναι εσοδεία για κατανάλωση, όχι για επένδυση."

Αυτά από την πηγή, προς κάθε ενδιαφερόμενο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το φετινό En Primeur, από τον Steven και τους συνεργάτες του στο περιοδικό Decanter, οι οποίοι όργωσαν το Bordeaux και μας ενημερώνουν για το 2007 σε κάθε περιοχή του ξεχωριστά, συνιστώ ανεπιφύλακτα να κάνετε κλικ σε αυτό εδώ το link.





Leave a Reply.