Μιας και έχουμε φτιάξει κλίμα αποκαλύψεων και γενικότερης ίντριγκας, έχω οινικά νέα που πεθαίνω να σας αποκαλύψω αλλά δεν μ'αφήνουν...

Με την εταιρεία Ανθίδης το γνωρίζετε ότι έχω πολύ καλή σχέση και συνεργαζόμαστε στην διοργάνωση των σεμιναρίων οινογνωσίας για ερασιτέχνες και χομπίστες που ξεκίνησαν πριν το καλοκαίρι με μεγάλη επιτυχία (όπως έχουμε πει, ο νέος κύκλος ξεκινάει στις αρχές Οκτωβρίου, όσοι ενδιαφέρεστε διαβάστε γύρω στα 6 θέματα πιο κάτω...). Η εν λόγω εταιρεία λοιπόν "ψήνει" 2 ηχηρότατες συνεργασίες αντιπροσώπευσης οινοποιείων που θα ταράξουν τα νερά (ή μάλλον τα κρασιά...) της αγοράς. Το μεν ένα ελληνικό και ιδιαίτερα ποιοτικό με πολλά διεθνή βραβεία και φανατικούς θαυμαστές, το δε άλλο προέρχεται από το νέο κόσμο και είναι μεγάλο και βαρύ όνομα με εξαιρετικά αξιόλογη γκάμα, την οποία η εταιρεία Ανθίδης θα διοχετεύσει ολόκληρη στην ελληνική αγορά. Όπως σας είπα κωλύομαι να σας πω περισσότερα αυτή τη στιγμή, αλλά σας ανοίγω την όρεξη και θα σας τα αποκαλύψω όλα όταν πάρω το "πράσινο φως".

Μέχρι να γίνουν όλα αυτά πάντως, η εν λόγω εταιρεία - και μαζί κι εγώ και μία τεράστια λίστα αναμονής - αναμένουμε την επικείμενη άφιξη του Cloudy Bay 2007. Για όσους δεν θυμούνται, το Cloudy Bay είναι το θεϊκό Sauvignon Blanc που έβαλε μονάχο του τη Νέα Ζηλανδία για τα καλά στον παγκόσμιο οινικό χάρτη. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το συγκεκριμένο κρασί κάντε κλικ εδώ. Εμένα πάντως ήδη μου τρέχουν τα σάλια...





Leave a Reply.