Picture
Μη με ρωτήσετε γιατί - εγώ απλά ενημερώθηκα και σας ενημερώνω με τη σειρά μου. Τα νέα λοιπόν είναι ότι ο ΟΙΝΟΧΟΟΣ του Ιουνίου θα κυκλοφορήσει αυτό το Σάββατο, 30 Μαΐου, με την Καθημερινή.

Το τεύχος θα είναι έντονα καλοκαιρινό, και θα έχει ως κεντρικό θέμα ένα στυλ κρασιού που ξέρετε ότι αγαπώ και στηρίζω πολύ: το ροζέ.
Για το επόμενο καλοκαιρινό τεύχος, που ενδέχεται και πάλι να κυκλοφορήσει εκτός προγράμματος, θα σας ενημερώσω μόλις πληροφορηθώ σχετικά. Προς το παρόν, καλή ανάγνωση!...

Valderosso
5/26/2009 05:42:02 pm

Ερχομαι από τις ΗΠΑ, έχω ζήσει εκεί περίπου 10 χρόνια, και είμαι φίλος του καλού κρασιού. Οτιδήποτε σχετικό, το αγόραζα από καταπληκτικές κάβες στο Internet.

Ηρθα εδώ και απογοητεύτηκα. Ελάχιστες κάβες στο Internet, και μπορώ πιά να βεβαιώσω ότι καμμιά δεν δουλέυει σοβαρά.

Γιατί συμβαίνει αυτό? Ενώ γιά άλλα προιόντα υπάρχει πληθώρα eshops, στον τομέα του κρασιού η κατάσταση είναι απογοητευτική.

Θα ήθελα την γνώμη σας, σας εκτιμώ πολύ σαν ειδικό στο θέμα.

Ευχαριστώ

Reply
5/27/2009 05:28:08 pm

Νομίζω ότι γενικά στην Ελλάδα το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι τόσο ανεπτυγμένο όσο σε άλλες χώρες - ειδικά σαν την Αμερική.

Πρέπει να ομολογήσω όμως (μιλώντας πάντα προσωπικά) ότι, ειδικά στο κρασί, αυτό εμένα δεν με προβληματίζει. Εξαιρώντας κάτι πολύ εξειδικευμένο, που μπορεί να βρεθεί μόνο από συγκεκριμένο προμηθευτή στο Internet, εγώ απολαμβάνω πάνω απ' όλα κάθε μου επίσκεψη σε κάβα, γιατί εκεί μπορώ να δω, να αγγίξω, να συγκρίνω, να κουβεντιάσω, και πολλές φορές να δοκιμάσα κάτι πριν το αγοράσω. Γι αυτό και σχεδόν πάντα φεύγω με περισσότερα μπουκάλια απ' ότι αρχικά σχεδίαζα!...

Δεν ξέρω πάντως αν έχετε ήδη δοκιμάσει το WineShop (www.wineshop.gr) και τα ηλεκτρονικά καταστήματα της Κάβας Μελίτη (www.cavameliti.gr) και της Κάβας Non Solo Vino (www.nonsolovino.gr) - αποτελούν δημοφιλείς επιλογές οινόφιλων που ψωνίζουν ηλεκτρονικά.

Reply



Leave a Reply.