Με τα πρόσφατα (υπερβολικά) μέτρα ασφαλείας που ισχύουν για τα αεροπορικά ταξίδια, απαγορεύεται κανείς να κουβαλάει υγρά στην χειραποσκευή του, εκτός κι αν τα έχει προμηθευτεί από τα Duty Free Shops του αεροδρομίου, τα οποία πλέον συσκευάζουν τα πάντα σε ειδικές σφραγιζόμενες διαφανείς σακκούλες.

Στην περίπτωση του κρασιού τα Duty Free δεν είναι πάντα η καλύτερη επιλογή, καθώς τα περισσότερα πωλούν λίγες, και συνήθως τις πιο εμπορικές/τουριστικές ετικέτες μίας χώρας. Αυτό σημαίνει αναγκαστικά ότι οποιαδήποτε "ψαγμένη" οινική αγορά πρέπει να έχει γίνει εκ των προτέρων και να έχει συσκευαστεί με ασφάλεια στην αποσκευή που θα τσεκάρουμε στο αεροδρόμιο πριν την αναχώρηση. Το θέμα της συσκευασίας όμως δεν είναι ό,τι πιο εύκολο, καθώς κανείς δεν ξέρει τι μαρτύρια περνάει μία βαλίτσα από τη στιγμή που τη χάνουμε από τα μάτια μας στον ιμάντα του check-in, μέχρι τη στιγμή που την ξαναβρίσκουμε στον άλλον ιμάντα, αυτόν της παραλαβής αποσκευών. Ποιος μας εγγυάται λοιπόν ότι το κρασί μας θα φτάσει σώο και αβλαβές στον προορισμό μας, έστω και αν το έχουμε τυλίξει ανάμεσα σε ρούχα/κάλτσες/άπλυτα, κλπ;...

Εγώ επειδή θα λείψω τα Χριστούγεννα, και μάλιστα θα πάω σε μέρος που θεωρείται (δικαιωματικά) η μητρόπολις της αγοράς καλών και ακριβών κρασιών, δεν έχω σκοπό να το ρισκάρω. Γι αυτό και θα έχω μαζί μου  - όπως πάντα - τις πιστές μου θήκες Houdini που βλέπετε στη φωτογραφία. Έχουν χωρητικότητα μίας ή δύο φιαλών (η μονή βολεύεται πιο εύκολα μέσα σε μια γεμάτη βαλίτσα) και είναι φτιαγμένες από χοντρό neoprene, που είναι το υλικό από το οποίο φτιάχνονται οι στολές των δυτών. Κάθε θήκη Houdini αγκαλιάζει σφιχτά το μπουκάλι και το προστατεύει από χτυπήματα και κραδασμούς. Εγώ έχω εμπιστευτεί στις Houdini όλα τα εκλεκτά κρασιά που έχω φέρει από τα ταξίδια μου με 100% (να χτυπήσω ξύλο...) επιτυχία ως τώρα. Παρεμπιπτόντως, λόγω της σύνθεσης και της υφής του neoprene, οι Houdini είναι χρήσιμες και σε εκδρομές ή μικρές μετακινήσεις, γιατί διατηρούν την εσωτερική θερμοκρασία του κρασιού στο μπουκάλι, σε περιπτώσεις που πρέπει να μεταφέρουμε ένα κρύο κρασί για άμεση κατανάλωση.

Οι θήκες Houdini έχω δει να πωλούνται σε αρκετές μεγάλες κάβες. Εγώ, ωστόσο, έχω πάρει τις δικές μου - όπως και πολλά άλλα παρεμφερή είδη - από το κατάστημα του Στέλιου Ευτυχιάδη στο Παλαιό Φάληρο, που είναι ο παράδεισος των οινικών αξεσουάρ κάθε λογής. Θα βρείτε τον πλήρη κατάλογο των προϊόντων του καταστήματος, καθώς και στοιχεία επικοινωνίας, στην ιστοσελίδα του, που βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.eftihiadis.gr.


12/17/2008 07:30:49 am

Εγώ πάντως χρησιμοποιώ το σύστημα με τις κάλτσες! Δύο κάλτσες ανά μπουκάλι, μία λεπτή κ μία χοντρή με ανάποδη φορά. Μετά τα στριμώχνω όλα σε ένα εξαράκι κιβώτιο στο οποίο περνάω μία νάυλον σακούλα και την σφίγγω με κολλητική ταινία. Έτσι, ακόμη κι αν σπάσει κάτι δεν τρέχει στα ρούχα, αν και κάτι τέτοιο δε μου χει συμβεί ποτέ.

Reply



Leave a Reply.