Καλημέρα σας live από το βροχερό Άμστερνταμ. Δεν έχω πολλά οινογαστρονομικά να αναφέρω από την ως τώρα παραμονή μου εδώ, καθώς κάνω σειρά επαγγελματικών επαφών χωρίς σταματημό, ενώ βασικό συνοδευτικό του φαγητού μου ως τώρα είναι, όπως φαντάζεστε, η μπύρα ("When in Rome..." λέμε εμείς στα μέρη μου...) Έφαγα βέβαια και σε ένα πολύ ωραίο και βραβευμένο εστιατόριο, ενδεχομένως να σας το αναφέρω στη συνέχεια.

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, όμως, θέλω να σας μιλήσω για την Ολυμπιακή (τις Ολυμπιακές Αερογραμμές, για να ακριβολογούμε). Γιατί, ενώ στα ως τώρα ταξίδια μου στο Άμστερνταμ πετούσα με τον εθνικό αερομεταφορέα της Ολλανδίας, αυτή τη φορά ο ταξιδιωτικός μου πράκτορας μου έκλεισε με Ολυμπιακή. Δεν σας κρύβω ότι ανησύχησα αμέσως, λόγω των γνωστών προβλημάτων που, τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζουν τα ταξίδια με την Ολυμπιακή. Και όντως, είχαμε κάποια καθυστέρηση, οι αποσκευές φορτώθηκαν την τελευταία στιγμή, και γενικώς τα πράγματα δεν έδειχναν και τόσο ρόδινα εξ αρχής για το ταξίδι...


Πόσο χαίρομαι όμως όταν τέτοιες απαισιόδοξες σκέψεις (που ευτυχώς κάνω σπανιότατα) διαψεύδονται κατά κράτος... Και εξηγούμαι: Όσοι με γνωρίζουν, έχουν καταλάβει από νωρίς ότι ο δρόμος για την καρδιά μου περνάει από το στομάχι μου (και, τις περισσότερες φορές, ξαναγυρνάει εκεί...). Ενώ λοιπόν ήμουν προετοιμασμένος για το φτωχό και θλιβερό σνακ που προσφέρει το αντίπαλο αεροπορικό δέος στις πτήσεις προς Άμστερνταμ, η Ολυμπιακή κάνει την έκπληξη προσφέροντας ζεστό πρωινό γεύμα! Εντάξει, δε λέω ότι είναι ότι πιο εκπληκτικό έχω φάει, ήταν όμως πλήρες και, για κάποιον που ξύπνησε χαράματα για να είναι στο αεροδρόμιο πριν τις 8, ήταν σωστό βάλσαμο!... Όχι μόνο αυτό, αλλά με το που πέρασε το τρόλλεϋ και ολοκληρώθηκε το σερβίρισμα των πρωινών, πέρασε εκ νέου δίσκος με ζεστά κρουασάν βουτύρου! Και τα καλά νέα δεν σταματούν εκεί: Δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι η εξυπηρέτηση ήταν συνεχής, επαγγελματική, χαμογελαστή και φιλικότατη από κάθε άποψη.


Πώς είπατε; Ας την κλείσουνε την Ολυμπιακή να ησυχάσουμε; Μωρέ δε σφάξανε! Μετά το χτεσινό ταξίδι, εγώ πρώτος θα πάω να αλυσσοδεθώ στα υπόστεγα ή και τα check-in counters της στο Ελευθέριος Βενιζέλος για να μην τολμήσουν οι γραφειοκράτες της ΕΕ να της κάνουν το παραμικρό κακό. Ελπίζω στην συμπαράστασή σας. Στα Σπάτα, αδέρφια μου, στα Σπάτα!...





Leave a Reply.