Ευχηθείτε μου καλό ταξίδι... Απόψε - ή μάλλον χαράματα Παρασκευής - αναχωρούμε όλοι οι σύνεδροι που θα λάβουμε μέρος στο 1ο Συνέδριο για τον Ελληνικό Οινοτουρισμό. Το Συνέδριο γίνεται στη Λήμνο και θα διαρκέσει όλο το τριήμερο.

Το πρόγραμμα του Συνεδρίου παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς περιλαμβάνει ομιλίες από θεσμικούς και κλαδικούς φορείς, καθώς και παρουσιάσεις case studies από ανθρώπους που ασχολούνται σοβαρά με τον οινοτουρισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Στο πλαίσιο του προγράμματος θα παρουσιάσω κι εγώ τα πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα της έρευνας που είχαμε κάνει σχετικά με τον οινοτουρισμό και τις εμπειρίες και προσδοκίες των Ελλήνων οινοτουριστών, με βάση το ερωτηματολόγιο που πάνω από 600 φίλους του κρασιού (ανάμεσά τους, ελπίζω, κι εσείς...) έσπευσαν να απαντήσουν.

Παράλληλα όμως, το πρόγραμμα περιλαμβάνει και περιηγήσεις στο όμορφο νησί της Λήμνου, επισκέψεις στα οινοποιεία της και γνωριμία με τις τοπικές της γεύσεις. Εγώ θα έχω camera και laptop μαζί μου, και λόγω της παρουσίασης, αλλά και επειδή έχω (είχα) σκοπό να σας κάνω ανταπόκριση από εκεί. Σήμερα όμως (είχα την έμπνευση να τηλεφωνήσω) με πληροφόρησαν από το Ξενοδοχείο ότι τα δωμάτια ΔΕΝ διαθέτουν πρόσβαση στο Internet (σε πείσμα της σχετικής διαβεβαίωσης στην επίσημη ιστοσελίδα του σχετικά με τις παροχές στα δωμάτια). Σημειωτέον, μιλάμε για ένα resort 5 αστέρων... Ελπίζω ότι θα υπάρχει πρόσβαση σε κάποιο κοινόχρηστο χώρο, αλλά επειδή "εδώ είναι Βαλκάνια" (αν και δεν μας φταίνε σε τίποτα οι γείτονες...) δεν παίρνω και όρκο ότι θα τα καταφέρω. Οπότε αν δείτε ότι δεν έχετε νέα μου τις επόμενες 3 μέρες θα καταλάβετε...


JAD
6/5/2008 10:52:47 pm

Καλο σας ταξιδι λοιπον,και καλα πιωματα..Περιμενουμε προτασεις για το τι να αγορασουμε..

Reply
6/8/2008 06:56:59 pm

Ευχαριστώ πολύ. Καλώς σας βρήκα και πάλι!

Καλά κρασιά από τη Λήμνο (λευκά με βάση το Μοσχάτο και ερυθρά με βάση το ντόπιο Λημνιό) υπάρχουν σε αρκετά σημεία λιανικής. Όπως όμως ίσως διαβάσατε λίγο παραπάνω, το πιο ενδιαφέρον πράγμα που δοκίμασα, δεν μπορεί να το αγοράσει κανείς (ακόμα τουλάχιστον...).

Reply



Leave a Reply.