Κάποιοι φίλοι μου παραπονέθηκαν πρόσφατα ότι έχω καιρό να γράψω για εστιατόρια. Έχετε δίκιο, είναι αλήθεια, αλλά δεν το κάνω επίτηδες... Δοκιμάζω νέα μέρη πολύ τακτικά (η... δίαιτά μου το ξέρει!), αλλά κανένα ανεξαιρέτως από τα τελευταία δεν είναι άξιο λόγου, πόσο μάλλον άξιο... πρότασης από αυτό εδώ το blog! Δεν απελπίζομαι όμως, έχω κάποια στη λίστα με τα "to do" μου, από τα οποία περιμένω πολλά... Εννοείται, βεβαίως, ότι είμαι ανοικτός σε προτάσεις, ε;...

Στο μεταξύ θα σας μιλήσω για κάτι άλλο που με ενθουσίασε τελευταία: Ίσως να έχετε καταλάβει ότι μου αρέσουν τα γαλακτοκομικά και τα τυριά. Ακολουθεί λοιπόν (όπως ίσως προδίδει και η φωτογραφία) ένα σχετικό θέμα:


Έχω συνηθίσει να ψάχνω (και να βρίσκω) εκλεκτές γεύσεις σε τυριά και γαλακτοκομικά σε μικρά μπακάλικα, φίνα delicatessen, όπως βέβαια και στην επαρχία. Ομολογώ όμως ότι δεν περίμενα να βρω... γαλακτοκομικό θησαυρό στα ψυγεία ενός σούπερ μάρκετ. Γιατί κάτι τέτοιο συνάντησα στον Θανόπουλο της Νέας Ερυθραίας προχτές και... φόρτωσα προμήθειες! Αν δεν κάνω λάθος, για το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ σας έχω ξαναμιλήσει και επ' ουδενί δεν θέλω να θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμιση. Όταν όμως βλέπω προσεγγίσεις στο γούστο του πελάτη κάθε άλλο παρά μαζικές, ειδικά σε μέρη που εξ' ορισμού κάνουν μαζική λιανική πώληση, αισθάνομαι υποχρέωση να επικροτήσω και να χειροκροτήσω.


Από το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ λοιπόν προμηθεύτηκα γραβιέρα Κρήτης 12μηνης παλαίωσης από το τυροκομείο Κριαρά στα Χανιά, καθώς και τα εξαιρετικά γιαούρτια της οικογενειακής εταιρείας Ίναχος από την Γραμμένη Φθιώτιδας: το σούπερ πρόβειο Ρούμελη και το διαφορετικό Ερίφι από γίδινο γάλα. Είναι απίστευτο, αλλά με τα... βιομηχανικά γαλακτοκομικά των πολυεθνικών που έχουν πλημμυρίσει τα ράφια της αγοράς, μου φαίνεται πως έχουμε ξεχάσει την γεμάτη γεύση του παραδοσιακού Ελληνικού γιαουρτιού... Ξέρετε ποιο εννοώ, αυτό με την πετσούλα από πάνω, που στην προκειμένη περίπτωση αναδύει λησμονημένα αρώματα και γεύσεις της Ελληνικής υπαίθρου σε κάθε κουταλιά...

Μ' αυτά και μ' αυτά γέμισα το καλάθι [της νοικοκυράς] με τις όμορφες αυτές γαστρονομικές εκπλήξεις που έκρυβαν τα ψυγεία του Θανόπουλου. Και φεύγοντας (επειδή το παιδί που κρύβεται μέσα σε κάποιους από μας δεν μεγαλώνει ποτέ...) αποφάσισα να επιβραβεύσω τον εαυτό μου για τις συναρπαστικές αυτές γευστικές ανακαλύψεις με ένα σοκολατούχο γάλα από τη Φάρμα Κουκάκη από το Κιλκίς, που κάνει επίσης πολύ αξιόλογη δουλειά στα παραδοσιακά (κατ' εμέ διαχρονικά) γαλακτοκομικά προϊόντα.


Ψάχνοντας στο internet και στο site της εταιρείας Ίναχος (www.inahos.gr), ανακάλυψα ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει αρκετά πλούσια γκάμα προϊόντων, κάποια από τα οποία (το βούτυρο και το ξινόγαλο, σύμφωνα με τις σημειώσεις μου) διακρίθηκαν στην κατηγορία "Ελληνικό Τυποποιημένο Προϊόν" των βραβείων Gourmet που απονεμήθηκαν πρόσφατα. Αποφάσισα λοιπόν να ασχοληθώ πιο επισταμένα με τα προϊόντα της εταιρείας αυτής, οπότε να περιμένετε επιπλέον ενημέρωση στο εγγύς μέλλον. Κάνω λοιπόν μία σημείωση να ζητήσω
περαιτέρω συμβουλές και κατευθύνσεις από τον εκλεκτό συνάδελφο Επίκουρο, από τον οποίον και πρωτο-έμαθα για την εταιρεία Ίναχος και τα πεντανόστιμα παραδοσιακά της προϊόντα.


4/14/2008 08:56:44 pm

Θανόπουλος rules! Δοκίμασε επίσης το ρυζόγαλο του Κουκάκη και μετά φτιάξε σοκολατένιο pot de crème στο υπέροχο πήλινο μπολάκι του. Μμμμμμ.....

Reply
4/15/2008 05:38:29 am

Μμμ... Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες, και η πρόταση και η... χρηστική συμβουλή. Σ'ευχαριστώ, Ιωάννα μου, θα τις δοκιμάσω!...

Reply



Leave a Reply.