Λίγοι το γνωρίζουν γενικώς, αλλά χτες ήταν η γιορτή μου. Όχι, δεν ήταν των Αγίων Θεοδώρων, αλλά του Θεοδώρου του Στρατηλάτου, μία λιγότερο γνωστή, αλλά η μόνη σταθερή γιορτή που μπορεί να έχει κάποιος που ονομάζεται Θόδωρος. Έτσι, σε μία μοναδική έκλαμψη προγραμματισμού και οργάνωσης, εδώ και κάποιες δεκαετίες, έχω αποφασίσει να γιορτάζω κάθε χρόνο στις 8 Φεβρουαρίου.

Δεν είναι αυτό το θέμα μας όμως. Όπως φαντάζεστε, λόγω της ημέρας, αποφασίσαμε να βγούμε έξω για (τί άλλο;) φαγητό. Επειδή λοιπόν εγώ είμαι απλός άνθρωπος, επιθύμησα να πάμε κάπου που να συνδυάζει όμορφο περιβάλλον, καλό κρέας και καλό κρασί. Κι έτσι το εορταστικό δείπνο έλαβε χώρα στο Τηλέμαχος Barbecue Club, στην Κάτω Κηφισιά, ένα εστιατόριο για το οποίο σας έχω μιλήσει με διθυράμβους ουκ ολίγες φορές.


Ακριβώς γι αυτό το λόγο δεν θα επεκταθώ στα του φαγητού, αν και πρέπει να πω, πάντως, ότι φύγαμε όλοι πανευτυχείς και πλήρως ικανοποιημένοι. Θέλω να σταθώ όμως σε ένα από τα (πολλά) κρασιά της βραδιάς, το Raka Biography Shiraz 2005. Πρόκειται για το κορυφαίο κρασί του ομώνυμου μικρού και σχετικά καινούριου οινοποιείου της Ν. Αφρικής, ένα μονοποικιλιακό Shiraz με το οποίο (με το συμπάθειο) "έπαθα πλάκα". Παρότι νέο - κρατάει αρκετά ακόμα - είχε απίστευτα αρώματα φρούτου και μπαχαρικών, ζόρικες ταννίνες - όπως μου αρέσουν - καθώς και απίστευτη διάρκεια. Σε συνδυασμό μάλιστα με ένα τέλεια ψημένο μοσχαρίσιο κυλότο στη σούβλα, ζουμερό και πεντανόστιμο, ήταν το highlight της βραδιάς.


Ο καλός μου φίλος Γιώργος Τσιλιγκίρης, ιδιοκτήτης του εστιατορίου, μου είπε ότι έχει και άλλες ετικέτες του συγκεκριμένου οινοποιείου, του οποίο η παραγωγή, γενικώς, μη φανταστείτε ότι είναι τεράστια - είπαμε, περί boutique πρόκειται. Κρίνω λοιπόν ότι το θέμα χρήζει άμεσης περαιτέρω διερεύνησης. Θα δοκιμάσω ό,τι μπορώ, λοιπόν, και θα σας κρατήσω ενήμερους...





Leave a Reply.