Ε λοιπόν σε όλη μου τη ζωή έχω συναντήσει μόλις ένα άτομο που δεν έτρωγε σοκολάτα! Κι εκείνο - εκείνη, για να ακριβολογούμε - δεν το έκανε επειδή δεν της άρεσε, απεναντίας επειδή της άρεσε πολύ και φοβόταν ότι αν ξεκινούσε να τρώει σοκολάτα δεν θα σταματούσε ποτέ!...

Ευτυχώς λοιπόν που η εν λόγω κυρία δεν βρισκόταν στο σπίτι μου προχτές, όταν παρέλαβα την πολυπόθητη Τοσκανέζικη σοκολάτα Amedei. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα κατάφερνε να συγκρατηθεί άλλο, όπως δεν κατάφερα κι εγώ - εγώ βέβαια είμαι γνωστός για τη μηδαμινή μου αντοχή σε τέτοιου είδους πειρασμούς...


Ίσως κάποιοι να ακούσατε ότι στις 14 Φεβρουαρίου 2008, στην εκδήλωση "London Academy of Chocolate Awards", όπου έλαβαν μέρος περίπου 300 εταιρίες σοκολάτας, η AMEDEI κέρδισε για τρίτο χρόνο το βραβείο της καλύτερης σοκολάτας στον κόσμο, συκεντρώνοντας συνολικά τέσσερα Χρυσά και τέσσερα Αργυρά Βραβεία!


Εγώ, για να πω την αμαρτία μου, δεν είμαι ειδικός στη σοκολάτα - θα ήθελα πολύ να ήμουν όμως. Πάντως μπορώ κάλλιστα να καταλάβω γιατί οι σοκολάτες Amedei σαρώνουν τα βραβεία παγκοσμίως. Ειδικά αυτές που δοκίμασα εγώ, οι μαύρες (i neri), και συγκεκριμένα η "Chuao" (70% περιεκτικότητα σε κακάο της ομώνυμης ποικιλίας από τη Βενεζουέλα) και η "9" (75% περιεκτικότητα σε κακάο από 9 διαφορετικές φυτείες της οικογένειας Tessieri) ήταν απίστευτες. Πέρα από την δυνατή και γεμάτη γεύση του κακάο στη μύτη και τό στόμα, η μεγάλη διαφορά ήταν στη βελούδινη υφή τους, την αεράτη γεύση που πλημμυρίζει το στόμα χωρίς να λιγώνει, αλλά και την μεγάλη και απολαυστική διάρκεια κάθε κομματιού...

Και αν με ρωτήσετε με τι θα συνόδευα μία τόσο δυνατή αλλά ταυτόχρονα φίνα σοκολατένια γεύση, θα σας άφηνα να επιλέξετε ανάμεσα σε μία αρκετά παλιά Μαυροδάφνη Πατρών, ένα δροσερό αλλά σαφώς ελαφρύτερο Bracchetto d'Acqui, ή μία παλαιωμένη Μαδέρα.

Οι Σοκολάτες Amedei της οικογένειας Tessieri από την Τοσκάνη εισάγονται στην Ελλάδα από την εταιρεία Οινόκοσμος. Θα τις βρείτε στην Κάβα ΚΥΛΙΞ στο Κολωνάκι, καθώς και σε άλλα επιλεγμένα σημεία πώλησης κρασιών, ποτών και εξειδικευμένων gourmet τροφίμων, σε τιμές που ξεκινούν από τα €5.50 για μία μπάρα των 100 γραμμαρίων.


3/31/2008 09:41:39 pm

Εμείς πάντως στο Οινόραμα δοκιμάσαμε την "9" με ένα port Niepoort και ήταν super!

Reply



Leave a Reply.